jeanytt

Det är toppen att ha brorsor!

Publicerad 2009-07-21 21:17:35 i

Idag har jag och Ida-Therese rensat ut hennes rum för att få plats med en ny säng och skivbord som vi köpt av hennes kusin. Det behövdes verkligen rensas och städas i min kära dotters rum, för det var ingen ordning alls och på tok för mycket grejer! Från och med nu är det en sak in, en sak ut som gäller. Den nya sängen var en tung pjäs så jag ringde efter min bonusbrorsa Igor som kom och hjälpte mig bära. I samma veva dök min bror Johan och hans fru Helena upp. De skulle hälsa på men åkte på jobb...Helena tog hand om Theo medan vi fixade färdigt. Det var rackars tur att de kom för jag vet inte vilket år jag städad klart huset utan deras hjälp. Tusen tack! Så här fint blev det i Idas rum:

  

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-22 17:27:09

Jättefint!! Så mysigt hon har det! Kram Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela