jeanytt

Simskola

Publicerad 2009-01-15 18:04:53 i

Idag har Ida-Therese börjat simskolan Doppingen som egentligen är en försimskola eftersom man måste vara 6 år innan man kan börja den riktiga simskolan. Vi bokade in henne redan i höstas och som hon har längtat. Hon har inte har inte haft någon egen aktivitet tidigare för det har varken funnits tid eller ork till det. Men nu när jag ska vara hemma så tänkte jag att det kunde vara ett bra tillfälle. Det jag inte tänkte på är att en föräldrer måste vara med i vattnet... vilket ställde till det lite eftersom jag just nu inte kommer i några badkläder och sen när babyn är född så får man inte bada på några veckor. Johan skulle gärna ha varit med Ida på simskolan om det inte vore för tiden, torsdagar klockan 15.00, då han jobbar. Men som tur är har vi en mormor som ville och kunde ställa upp. De hade riktigt skoj idag! 
    

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2009-01-16 15:23:03

Va kul att du också har börjat blogga,de här med att läsa bloggar har blivit ett behov.

Kram Bitte.

Postat av: Kurtan

Publicerad 2009-03-11 22:53:00

Vilken snygg Mormor, är hon ledig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela