jeanytt

Middagsbesök

Publicerad 2009-01-28 16:32:22 i

De senaste dagarna har jag (både med och utan min familj) åkt runt och hälsat på kompisar. Det har varit skönt att åka hemifrån för jag har känt mig så rastlös.  Men inte idag. Idag har jag tagit det lungt och läst en hel bok från pärm till pärm (se mitt boktips nedan) och ikväll kommer min bror och hans fru hit på middag. De har varit på semester till Brasilien i två veckor så de är förmodligen bruna som pepparkakor. Vår mamma kommer också hit på middag. Ida-Therese kan knappt vänta och har redan dukat bordet. Om det beror på att vi ska äta hennes favoriotmat taccos eller på att hon vet att hon får en present av Johan och Helena vet jag inte... Men längtar det gör hon! Hon har till och bytt kläder och gjort sig "fin" i smycken av plast...  Se själva!

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2009-01-29 07:13:10

Så söt man kan vara!!

Kram Josse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela