jeanytt

Månadens boktips

Publicerad 2009-01-28 13:58:14 i

Idag har jag läst, läst och läst lite till. Boken som jag inte kan lägga ifrån mig är en hjärtskärande historia om två bästa vänner som låter en man komma dem emellan. När sedan den ena kvinnan är döende och vill att det forna bästisen ska ta hand om hennes barn så börjar en spännande tår-drypande berättelse ta form som berör vänskap, död, svek och förlåtelse. Boken heter "Min bäste väns dotter", författare Dorothy Koomson. Klart läsvärd! 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-29 10:23:29

Kul med ett boktips. Har just beställt den från Adlibris. Ska bli spännande att läsa. Kram Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela