jeanytt

Januari måste var årets längsta månad

Publicerad 2009-01-31 11:54:35 i

I alla fall det här året. För jag väntar och väntar men vår lilla/lille verkar inte alls ha bråttom. Som ni förstår så gjorde min motionsrunda i svärmor och svärfars källartrapp inget mer än att jag blev rejält andfådd. Konditionen är inte på topp för tillfället. Inte humöret heller. Jag är less. Jag vill att det händer nått nu! Men Johan bara ler och säger att det här är bra träning för mitt tålamod... Som om det skulle behövas?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-31 12:05:56

Jo du det behövs!!!

Säger det igen...den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!!!

Kramiz på dig....

Postat av: Yvonne

Publicerad 2009-01-31 14:18:23

KRAM KRAM. Det kan du behöva

Postat av: jessica

Publicerad 2009-01-31 14:21:14

Du har säkert hört det förr och blir väl galen av att höra det igen. MEN njut av lugnet, Ät praliner och läs en bok till. Snart nog kommer du slå knut på dig själv för att hinna allt. Hämta på dagis, byta blöjor, vara vaken på nätterna, amma, knappt hinna äta själv. För att inte tala om att kunna äta maten när den är varm..Njut av lungnet min vän.

Postat av: Carin

Publicerad 2009-01-31 16:04:03

Underbart att läsa din blogg Jeanette. Hoppas att du mår bra och lycka till när det väl är dags. Kram. Andreas hälsar.

Postat av: Peter

Publicerad 2009-02-01 09:57:03

Väntar med spänning och håller tummarna att allt går som en DANS och att det lite blir för ansträngande föra vare sig dig eller Johan :)



//Peter & Clara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela