jeanytt

Jag håller på att bli en hamster...

Publicerad 2009-01-14 19:49:07 i

.. som bygger bo. Köper på mig två av allt när jag handlar så att jag inte ska behöva åka till affären i onödan. Saker som toapapper, våtservetter, blöjor och tvål kommer inte att ta slut hos oss i första taget.  I dag gjorde jag förhoppningsvis min sista hamsterrunda på ett tag, den här gången på dollarstore.

Det blev lite kläder till Ida också som växer så det knakar. Jag upptäcker hela tiden nya saker hon inte kan ha längre. Insåg nyligen att varken hennes vinteroverall eller ytterskor kommer att räcka till hela vintern. Det är bara till att handla nytt. Om ingen råkar ha lite vinterkläder i storlek 122 liggande?    

Idag passade jag också på att klippa mig när jag var i stan. När man har kort hår måste man klippa sig ofta. Det är egentligen den enda nackdelen. Annars är det hur lättskött som helst. Fattar inte varför jag envisas med att spara ut det emellanåt... 

Idag tog jag mig faktiskt också ut på en promenad i dagsljus. Det var lite bitit ute, minus 10 ungefär, men skönt ändå. Jag och svärfar Filip promenerade på Degeränget. Riktigt trevlig.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-15 08:41:09

Jag är också bra på att hamstra, mina favoriter är disktrasor och diskborstar. Härligt med en promenad! Kram Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela