jeanytt

En bagerska i familjen

Publicerad 2009-01-17 13:32:35 i

Idag fyller Johan år, så i kväll väntar vi släkten på fika. Johan jobbar så han slipper alla förberedelser men det gör inte så mycket efterom Ida -Therese fullkomligt ÄLSKAR kalas och gärna hjälper till med förberedelserna. Hon är föresten en riktig bagerska vilket alla som känner mig vet att jag inte är. Igår var hon hela eftermidagen hos farmor och bakade. Hon hade nog farmor-abstinens för hon ville ha farmor för sig själv. Jag och farfar fick inte vara kvar på Degeränget så vi åkte och hälsade på Johan på jobbet istället. När vi kom tillbaka bjöd de på färska kubbar= mums! 
 
Ida gör tårta till pappa Johan  

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-17 16:42:59

Hej! gratta Johan från oss. Nu när du oxå började blogga kunde jag inte längre låta bli, kan du så kan väl jag. Har liksom inte riktigt vågat förut. Om man håller det inom en begränsad läsarkrets är dt ju precis som du sa ett massmail fast med bilder till.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-01-18 14:41:49

Exakt- egentligen är det ju ingen större skillnad. Bara roligare för man får mer kommentarer på bloggen än svar på mejlen.../J

Postat av: josse

Publicerad 2009-01-19 08:35:35

Hejsan!! OJ vad god tårtan ser uta att vara.. Ja visst är det tur att man har sina små hjälpredor!!

Får ta och träffas nått.

Ha det bra!! Kram Josse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela