jeanytt

Besök i stallet

Publicerad 2009-01-19 21:54:04 i

I kväll fick Ida-Therese chansen att följa med sin snälla kusin Minna till stallet och rida på hennes C-ponny Douglas. Hon har fått rida på honom tidigare men har förut varit lite skraj eftersom han är rätt mycket större än henne. Men idag gick det jättebra.

När Ida satt på hästryggen sjöng hon till och med:
 - Här kommer Pippi Långstrump, tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsansa...
Jag frågade henne efteråt varför hon sjöng så och då svarade hon:
 - Mamma, jag kände ju mig som Pippi på sin häst!  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela