jeanytt

Om ditt och datt

Publicerad 2009-02-25 22:31:20 i

Vi kom oss ut till slut idag. Väl ute fick Ida-Therese nöja sig med att åka skidor på vägen ner till vår granne för på isen var det på tok för mycket snö. Vi har ju haft en snörik månad.
   
Idag har vi också gjort klart tavlorna med fotavtrycken på barnen. Jag påbörjade det hela i söndags och det var tur att Johan var hemma då för det var inte helt lätt att få leran tillräckligt mjuk så att man kunde göra fotavtryck från en två veckors kille. Det krävdes muskelkraft! Men fint blev det - eller hur?
    
Nu i kväll har vi varit på födelsedagsfika hos Anna. Februari är en födelsedagstät månad för oss och eftersom vi i också haft en del besök sista tiden så har det blivit MYCKET fika, så nu måste jag börja begränsa fikandet om jag någonsin ska komma i mina vanliga kläder igen. Fast vid närmare eftertanke så börjar jag nog med det på måndag.... Jag ska ju på ett seminarium i två dagar nu och då brukar det ju finnas gott fikabröd. Måndag blir bra. 

Kommentarer

Postat av: Ammi

Publicerad 2009-02-27 10:58:44

Åhh vilka härliga vinterbilder! Inte riktigt som vintern här i söder...

Underbart söta bäbis fötter :)

Kram på er!

Postat av: Erica Duvensjö

Publicerad 2009-03-02 20:03:30

Va fina lertavlorna blev. Va kul att det var pojk- och flickfärg på leran. Vi hade bara vit till våra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela