jeanytt

Trettiotre och nöjd med livet

Publicerad 2009-02-22 12:45:02 i

I går blev jag 33 år och jag måste erkänna att det fortfarande är roligt att fylla år. Hela släkten hälsade på och jag fick fina presenter, underbart! En av alla fina saker jag fick i går var detta halsband med namnen på mina barn. Det kommer jag att bära ofta! Men den bästa presenten man kan få är ändå en stor kram från sina nära och kära som säger att de tycker om en. Jag känner mig så lyckligt lottad och är fullkomligt nöjd med livet! 

Kommentarer

Postat av: Linda Ekberg

Publicerad 2009-02-22 21:36:37

Hej Jeanette! Grattis i efterskott! Jag har börjat följa din och Annas bloggar. Va kul att få se vad ni gör och hur ni har det. Vilket fint halsband. Vet du var det kommer ifrån. Det var ett bra presenttips. Skulle vara roligt att komma och titta på Theo någon gång. Jobbar mycket nu, men någon gång ska det väl passa. Kram

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-23 11:42:48

Halsbandet kommer från Sivs ur och guld i Piteå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela