jeanytt

Sunderbyn tur och retur

Publicerad 2009-02-07 13:55:52 i

I fredags morse åkte vi in till förlossningen på sjukhuset i Sunderbyn med tron om att det verkligen var dags, men icke... Hela fredagen vandrade jag omkring som en osalig ande i korridorerna för att det skulle bli fart på den lilla/lille men trots att jag hade värkar med tre minuters mellanrum så hände inget mera. Så när kvällen kom fick jag tabletter att sova på och så fick vi ta in på patienthotellet. I morse var det lugna gatan, så nu är vi hemma igen. Jag känner mig som om någon hoppat på magen senaste dygnet. Om det är en kille så är det nog en Alfons i alla fall. För han har redan sagt... jag ska bara... vänta några dagar till....
 

Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2009-02-07 14:01:26

Tænker på er ;D

Postat av: linda

Publicerad 2009-02-07 17:07:17

Nämen din stackare. Helt otroligt. Du har för bra hotell helt enkelt...kram Linda

Postat av: Yvonne

Publicerad 2009-02-07 17:14:31

Du underbara människa. jo med det är klart det är en Alfons där inne, det märks ju. KRA;

Postat av: Josse

Publicerad 2009-02-07 22:38:53

Men det var en tjurig liten bebbe du har i magen.. Hoppas att den tittar ut snart!! Kram Josse

Postat av: Ullis

Publicerad 2009-02-08 13:39:40

Hej mitt vinterland!

Håller tummar och tår att allt ska gå bra, när den lilla bestämmer sig. "Jag ska bara" är inte alltid bara barn som säger... sköt om dig/er och ha det gott! Kram Ullis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela