jeanytt

Söta tjejer i nya klänningar

Publicerad 2009-02-02 21:07:47 i


Idag kom Idas morfar Leif hem från en resa till Thailand och som vanligt hade han köpt presenter till henne och Nicole. Tjejerna gillar när de får liknande kläder så de poserade glatt i sina nya färgglada klänningar!

Morfar Leif var glad att ha hunnit hem före han skulle bli morfar igen. Men han är nog den enda som tycker att det är bra att bebben tar god tid på sig. I dag har nästan alla jag känner ringt och frågat om det verkligen inte hänt nått än. Å tyvärr, det har det inte.

Men snart så, hoppas jag...  

Kommentarer

Postat av: Yvonne

Publicerad 2009-02-03 14:54:00

snygga brudar!!! jag lovar att jag inte ska ringa, men vi tänker på dig. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela