jeanytt

Solen visar sig

Publicerad 2009-02-25 11:48:53 i

I går gick jag en långpromenad i det fina vintervädret när solen sken och snön gnistrade. Jag fick sällskap av en annan Långnästjej (Erika som ni ser på bilden med hennes hund Snobben) och kilometerna känns betydligt lättare när man surrar bort dem medans man går. Idag skiner också solen och vi ska försöka ta oss ut inom kort. Ida-Therese ska åka lite skidor på isen har vi tänkt. På lördag ska hon ju åka skidtävlingen lilla Karlavagnen så då gäller det ju att träna lite innan. 

Kommentarer

Postat av: Jeanette W

Publicerad 2009-02-25 15:28:14

Så härligt med en promenad i solen, en annan får titta ut genom fönstret och längta ut

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-25 22:01:42

Ja visst har jag det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela