jeanytt

Show i vårt vardagsrum

Publicerad 2009-02-14 22:49:43 i

Lördagskvällen tillbringade jag i soffan framför melodifestivalen. Själva tv-underhållningen ger jag inte mycket för men jag blev ordentligt underhållen i alla fall. Mina artister här hemma var superbra, de både sjöng, dansade och spexade! Ida-Therese har sovkompis och Elsa är en tjej som vet hur man showar. Ida-Therese är inte sen att haka på...
    
Lägg märke till tjejernas kläder. De hade själva klätt upp sig för att vara fina till melodifestivalen. Enligt deras smak så var Amy bäst, fast i ärlighetens namns så rockade det loss mest till hårdrockslåten.

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-15 09:38:36

Hej IDA!

Va fint ni dansde du och Elsa!

Kram från faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela