jeanytt

Lilla Karlavagnen

Publicerad 2009-02-28 21:58:16 i

Idag har jag haft en härlig dag vid skidspåret i Pitholm och hejjat på när Ida-Therese åkte knatteklassens 0,5 km i Lilla Karlavagnen. Förutom jag och Theo var både mormor och farmor där för att kolla och så hela Annas familj förståss. Hennes tjejer tävlingsåker och gjorde bra ifrån sig i sina distanser. Jag är mäkta imponerad när man ser hur tjejerna far fram i spåret! Se själva bilder på min fotoblogg. Theo han tog det hela med ro och mådde gott i barnvagnen. Han har hunnit bli en berest liten grabb. I veckan har han följt med mamma på ett seminarium som han mestadels sov sig igenom. Han har också träffat mina jobbarkompisar i Luleå. De sa att han var så snäll att han kan få "jobba" med mamma fler gånger.  

Kommentarer

Postat av: Yvonne

Publicerad 2009-03-01 10:45:21

Pojkarna skulle ha varit på skidtävling idag, men jag orkar inte tjata. Dessutom är de på väg till långnäs på sport-lov så det räcker nog med aktiviteter idag. Vi har skidtävling varje söndag nu så vi hinner nog nån gång!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela