jeanytt

Kallt väder håller oss inomhus

Publicerad 2009-02-18 16:58:21 i

Det är rackarnas kallt ute och har varit det länge nu. I går kväll hade vi köldrekord på minus 27 grader. Inte läge för långa promenader med barnvagnen precis, vilket jag längtar efter. Det blir en hel del fikande nu när vi har mycket besök och det börjar kännas som att det är hög tid på röra på sig. Men vädrets makter håller inte riktigt med mig. Så istället har  jag och Ida fyllt på fikaförrådet idag och bakat chokladbollar. Ida-Therese tyckte att det var bäst att vi gjorde dubbelsats, men när hälften var kvar så hade hon tröttnat så jag fick rulla klart själv... Då var det roligare att göra tvål- ett nytt pyssel hon fick igår. Det var faktiskt jättelätt och tvålarna blev riktigt fina!   

Fotograf: Ida-Therese Wiklund 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-19 11:44:28

Hej Ida, vilka fina tvålar du gjort och vilket fint kort du tagit på dem . Vad roligt det var att få träffa dig och lillebror, och så fick jag ju se Hugo Lundström också.

Kram på er Faster :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela