jeanytt

White Christmas

Publicerad 2009-12-23 12:41:10 i



Alla drömmer vi väl om en vit jul och i år fick vi det med råge! Senaste dagarna har det snöat så pass att tidningarna är full av rubriker som snökaos och trafikproblem. Det hör inte till vanligheterna här uppe. Johan har haft fullt sjå med snöskottningen. Själv har jag inte kunnat hjälpa till eftersom jag legat nerbäddad rejält förkyld. Jag är inte riktigt bra ännu, men känner mig i alla fall piggare idag. Julstämmning börjar jag i alla fall att få. Igår klädde Ida granen och nu längtar även jag tills tomten hälsar på... Bästa julklappen har jag föresten redan fått, av Theo. Han har börjat säga Ma ma!

Kommentarer

Postat av: Ammi

Publicerad 2009-12-24 12:04:35

Även här har vi en snöig vinte i år är jättemysigt. Det blir en helt annan stämning :)

Varma kramar till Er. GOD JUL!!!

Postat av: Ammi

Publicerad 2009-12-24 12:06:34

Oj vad konstig texten blev ;)

Ska såklart stå - snöig vinter i år och det är jättemysigt!!!

Kram igen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela