jeanytt

Julkalendern är historia

Publicerad 2009-12-13 09:17:59 i

Som ni säkert läst i ett tidigare inlägg i min blogg har Idas julklappskalender hängt löst ett tag eftersom hon är mer än trotsig mot sin kära mamma (och pappa också för den delen) för tillfället. Det kallas visst 6-årstrots, även om den kom väl tidigt... I går blev kalendern i alla fall historia när jag upptäckte att hon målat både på sitt nästan nya skivbord och på golvet med en tuschpenna! Dessutom ljög hon om det när jag frågade henne! Å inte går det bort heller.... några rengöringstips någon?

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2009-12-13 20:35:49

Prova med T-sprit.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela