jeanytt

God Jul!

Publicerad 2009-12-20 19:56:06 i

Tänk idag är det den fjärde advent och jag har massor med fix kvar till julafton... I och för sig så beror det mest på att jag tackat ja till många sociala träffar med släkt och vänner på sista tiden, men det är ju viktigt och roligt tycker jag! I veckan var det Rosvikskörens julkonsert som jag inte ville missa, en impoviserad pizzamiddag hos min kompis Anna var ju också trevligt, liksom släktmiddag, glögg hos grannarna och lille Hugos 1-års kalas. Så vad gör det om julskinkan köpts färdigkokt, om klapparna slås in kvällen före julafton och om knäcken kokas först till nyår istället? Det blir ju jul i alla fall. Men det var det ju det där med julkorten - jag har på känn att jag inte delat ut dem till alla, men minns inte riktigt vem som fått och vem som inte fått. Nu är det i alla fall för sent att posta några, så till alla som blev utan kommer julhälsningen här istället. Vi önskar alla en riktigt god jul !    


hälsar Ida-Therese, Theo, Jeanette och Johan

Kommentarer

Postat av: Annethe

Publicerad 2009-12-21 19:42:12

Hej på dig!

Annethe från Laisvall hittade till din blogg via min mamma som fått det av din mamma. Jag var tvungen att kika in. Superkul att se dig igen. Skulle nog inte känna igen dig om jag såg dig på stan. Vet faktiskt inte hur länge sedan det var sen vi sågs. Vi var då inte gamla iallafall.

Ville bara säja HEJ!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela