jeanytt

En heldag på Ikea

Publicerad 2009-12-10 22:07:31 i

I går blev min planerade Ikearesa äntligen av. Jobb och sjukdom har satt hinder i vägen på våra två tidigare försök. Barnen stannade hos mormor och tur var det för det tog en bra stund för oss att ta oss igenom varuhuset- två varv (man glömmer ju alltid hälften på första). Men vi hade väldigt trevligt under tiden, jag min goda vän Anna och hennes tonårstjej Jennifer! Jennifer har fått ett nytt rum så det var till henne det mesta inhandlades. Jag köpte mest julklappar, men en och annan bra ha sak till hemmet hamnade också i vagnen. Hemresan var föresten ett kapitel för sig. För ett rån hade inträffat på banken i Råneå (passande ortsnamn...) så polisen hade vägspärrar på inte mindre än tre platser mellan Haparanda och Luleå. Läs om rånet här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela