jeanytt

Best of 2009

Publicerad 2009-12-28 23:29:49 i

Så här års är alla tidningar fulla av listor av året som gått. Jag vill ju inte vara sämre... 
Här är min topplista år 2009: 

Årets Nyhet:

Den 8 februari så föddes vår efterlängtade son Theo

Årets bästa månad:

April. Kan man må bättre än så här?
Ledig, solsken, familjen samlad och napp!

Årets framsteg:

Ida-Therese lärde sig cykla på nolltid i början på sommaren.

Årets bygge:

Renoveringen av den gamla flottarkojan som blev möjlig tack vare ett gott samarbete
under ledning av min kära sambo Johan  

Årets bild:

Fåren i stugan
Foto: Jeanette Öhgren 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela