jeanytt

Stolt, trött och glad

Publicerad 2009-04-07 23:00:50 i

Idag hade vi utvecklingssamtal för Ida på förskolan. Allt var bara bra och hennes fröken öste beröm över henne så idag är jag en extra stolt mamma! Jag vet ju i och för sig att hon alltid är en toppentjej, men det är roligt att höra det av andra. Ida är ovanlig inkännade för sin ålder tycker jag. Som häromdagen när Theo hade riktigt ont i magen och bara skrek i flera timmar en kväll när Johan inte var hemma, då såg jag nog rätt sliten ut för Ida-Therese tittade på mig och frågade allvarligt:
 -Mamma, är det jobbigt att ha TVÅ barn? Vad svarar man på det... Ja, det är jobbigt i bland, men mest är det roligt! Men jag måste erkänna att jag är glad över att det snart är påsk och vi får vara lediga hela familjen tillsammans.
GLAD PÅSK!  

Påskkyckling made by Ida-Therese

 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-08 10:01:56

Ha nu en riktigt bra påsk, njut med varandra alla fyra och visst är det underbart med två barn!!!



Ida-Therese är en toppentjej,det vet väl alla som känner henne!

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-04-08 14:43:08

En riktig mystjej är Ida-Therese oxå!Jag fick mig rejäla kramstunder med henne igår... Superhärligt!



Önskar er alla fyra en riktigt mysig och trevlig påsk! Jag håller tummarna för sol, sol, sol...



Kram från Camilla

Postat av: Jeanette W

Publicerad 2009-04-08 16:42:52

Oj, va jag känner mig förmögen! Få fara till stugan, slappa, läsa, äta, vara ute och framförallt träffa de små. Okey även de stora i hela tjocka släkten.

Vi syns

Postat av: Y

Publicerad 2009-04-19 13:10:34

Titta titta mamma, fröken har gjort en kyckling.!!!!

Inget jag menar har hänt i detta fall men något att tänka på för både föräldrar o pedagoger i dessa pysseltider.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela