jeanytt

Hemma igen

Publicerad 2009-04-28 12:32:44 i

Ja, då var man hemma igen efter mer än två veckor i stugan. Jag och barnen har varit långlediga där och Johan var ledig påskhelgen och sista veckan, men jobbade därimellan. Det var nog tur för han tog hem en del tvätt och levererade upp till oss. Theo är ju en grabb som kräks en del så det går åt en del kläder. Ida var likadan när hon var liten. Vi har i alla fall haft det lungt och skönt i stugan. Fiskat en del, åkt skoter och grejat på i vårt rum som vi håller på att renovera. Eller om jag ska vara ärlig så är det Johan som har fixat medan jag varit med barnen. Vi hade en del besök också, bland annat av min farfar som var och fiskade med oss en dag. Han gillar fiske och hade nyss fyllt 79 år så vi tyckte att en fiskedag var en passande present. Vi hade en mycket trevlig dag tillsammans när det nappade bra! Det var i onsdags det och då var han hur pigg som helst, men i söndags när vi kom hem fick vi veta att han blivit sjuk och låg på sjukhuset. Tänk så fort saker och ting kan ändra sig... Vi tycker mycket om min farfar och hann bli riktigt rädda. Men nu verkar han i alla fall piggare, tack och lov. Vi sköter om hans hund så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela