jeanytt

Sommaren är kort...

Publicerad 2009-08-20 12:41:38 i

...det mesta regnar bort... Nä nu ska jag inte var sån, men visst känns det snurpligt när 10 veckors sommarlov med barnen plötsligt är slut och termometern visar ynka 13 grader ute. (inte har jag nått mitt viktmål ännu heller... ett par kilo är kvar...Sen ska jag köpa nya jeans!) Ida-Therese hade i alla fall längtat och var snabb som sjutton i morse när hon skulle få åka till sitt älskade dagis igen. Jag måste medge att det var skönt att med gott samvete kunna åka hem och lägga sig och sova middag med Theo. Mycket mer än så har jag inte fått gjort idag. Jo, jag har förberett mig lite för ett jobbmöte jag ska vara med på i morgon. Var tvungen för att jag inte ska känna mig helt offside (även om jag egentligen är det). I veckan har jag haft barnvakt till Theo en dag så att jag skulle få vara bara stortjejen. Vi passade då på att förnyat hennes garderob som hon vuxit ur under sommaren. Jag var också och fotade hos en kompis som fick en fotosession av mig i doppresent när hennes son döptes. Bilder på fotobloggen för den nyfikne... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela