jeanytt

Nya vanor

Publicerad 2009-06-09 11:46:35 i

I går kväll vägde jag och min mamma in oss på viktväktarna. Det börjar nämligen vara dags för mig att komma i mina gamla kläder igen. Jag får fortfarande använda gravidbrallorna och det känns inte roligt. Jag blev dock glatt överraskad över hur många points man faktiskt får äta när man ammar. Så jag skulle vilja säga att jag inte kommer att banta men däremot börja tänka mig för och äta under mer kontrollerade former. Inte moffa i mig till det goda är slut som jag brukar... Målet är att jag ska ha tappat 7 kg innan skolorna börjar om. 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-06-09 19:35:34

Jag tror jag måste börja att amma igen..... Hur det nu ska gå till :-)

Postat av: Ammi

Publicerad 2009-06-09 20:50:09

Lycka till! Viktväktarna är toppen tycker jag och inte minst när man ammar.

Jag förstår att din mamma vill börja amma igen :)

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-06-10 08:42:42

Hej! nej, matte är inte direkt ett favvoämne..Men det är verkligen skönt att få pusta ut nu ett tag innan det är dags för allvar i höst (får vi hoppas, bara man tar sig in)..Ja igårkväll så bad han mig visa din blogg för att se om du lagt in några bilder, och då såg han ju även kommentarerna. Så då satt vi här och var glada båda två :) tror han tycker det känns jätteroligt med så fin respons speciellt då han är ganska "ny fotograf"!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela