jeanytt

Tuff höst

Publicerad 2013-10-08 11:30:00 i

Hösten är alltid en tuff tid för oss eftersom Johan har högsäsong på sitt jobb och allt ska också igång på mitt jobb efter sommaren. I år är vi dessutom inne i en stor omorganisation på mitt arbete så det har blivit mer än heltid även för mig. Lägg där till pendling, dotterns träningar, läxläsning, föräldramöten och annat… Tiden räcker verkligen inte till. En del saker kan man påverka, men långt ifrån allt. Städning har jag lejt bort till RUT och egen träning har fått strykas helt. Träningen gav ju å andra sidan mig energi och hjälpte mig orka... men vad göra? I helgen väntar i alla fall en välbehövd paus i tillvaron. Det ser jag fram emot.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela