jeanytt

Morsdag

Publicerad 2013-05-29 11:42:00 i Familj

Tänka sig snart är det juni och därmed också officiellt sommar. Sommarvärmen har vi tack och lov redan fått, jag hoppas den håller i! Efter förra året skitväder (regn och åter regn) ser jag verkligen fram emot sol och bad i sommar. Vi ska nog mest semestra hemmavid i sommar, i år med. Vi har ju så fint här då att det känns som överkurs att åka bort…  


Förra helgen hade vi en jättehärlig helg hemma med fokus på att umgås med familjen. Fredag kväll var vi på afterwork för att morsdagsfira Johans mamma. Lördag dag blev det jobb hemma i trädgården. Det är mycket som ska göras ute den här tiden på året. Men det är roligt också att se hur allt gror och blir grönt och fint. På kvällen överraskade Johan mig med bio för hela familjen. Vi såg Epic i 3D, mycket trevligt! Söndag morgon blev jag mer morsdags uppvaktad med sovmorgon och frukost och presenter som Ida tillverkat själv. Hon är duktig på sånt vår tjej! Mitt på dagen var det byadag med korvgrillning och fika i byns ekologe. Sen på kvällen åkte vi till min mamma och blev bjudna på palt. Mums! Det blev en mycket bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela