jeanytt

Mitt "tredje barn" ska bli en hund

Publicerad 2013-01-14 14:29:00 i Familj

I helgen har vi hälsat på kompisar som fått barn. De är söta de små bebisarna, men ärligt talat så känner jag mig riktigt nöjd med mina två väldigt fina barn. På jobbet är det babyboom nu men bara tanken på att vara gravid igen får mig att rysa. Jag är klar med bebistiden. Till vår dotters stora förtret, hon vill nämligen ha en lillasyster. Sin lillebror är hon mer eller mindre trött på för jämnan, men en syster tror hon skulle vara annorlunda. Där tror jag hon har fel. Men det får vi aldrig veta, för mitt "tredje barn" ska bli en hund. När det gäller hund är frågan inte om - utan när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela