jeanytt

Mitt 2012

Publicerad 2013-01-02 16:23:00 i Familj


Årets förändring
Opererade den onda foten som nu äntligen håller på att bli bra.

 


Årets resa
Fina resminnen med familjen från solsemester i Teneriffa i februari.

 

Årets ärofulla uppdrag
 
Blev utsett till gudmor till min bästa väns son, lilla Elmer som nu hunnit bli nio månader. Gudmor är ett uppdrag som jag tar på stort allvar. Alla Annas barn räknar jag som kusiner till mina barn. De är viktiga alla tre. 

 
  
 
Årets "man-blir-glad-av" bild

Kusinerna Theo och Elias rockar loss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela