jeanytt

10-års jubileum

Publicerad 2013-01-28 11:07:00 i Familj

I helgen firade jag och Johan att det var 10 år sedan vi förlovade oss (12 år sedan vi blev tillsammans). Johan överraskade mig med en tripp till Skellefteå. Där bodde vi på Stadshotellet och åt middag på Bryggargatan. Om ni aldrig varit på Bryggargatan så vill jag rekommendera det. Det är Norrlands finaste restaurang enligt mig. Vi åt deras sjurätters avsmakningsmeny med tillhörande vinlista. Varje rätt var ett eget konstverk med fantastiska smaker! Vi skojade efteråt om att vi borde göra det här till en tradition... vart tionde år. För smakar det så kostar det. Men det var en fantastisk middag och underbart trevligt att få tid att umgås på tu man hand med min Johan. Tack älskling!!!

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2013-01-28 12:31:07

Grattis!

Postat av: Sara

Publicerad 2013-01-28 18:21:18

Stort Grattis! Så mysigt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela