jeanytt

Nu är det vår

Publicerad 2012-05-30 11:24:53 i

Det är mycket på våren som ska hinnas med, därav dålig uppdatering om läget på min blogg. Det har varit vårfest på dagis med Böleloppet för barnen, läkarbesök med dotter som visade sig ha samma allergi som mig (pollen och gräs), vi har varit på namngivning för söta lilla Lucas och firat mors dag. Lägg där till massor av jobb som ska hinnas klart före semestertider och trädgårdsarbetet som tinat fram så vet ni vad jag pysslar med när jag inte skriver på bloggen.

Fler bilder från namngivningen hittar du på fotobloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela