jeanytt

Sommarlov vi snart ska få...

Publicerad 2012-06-13 22:17:38 i

Idag var vårterminen slut för Piteås skolbarn. Tyvärr betyder det inte sommarlov för barnen riktigt ännu, eftersom vi går på semester först till midsommar. Men idag var vi i alla fall hela familjen ledig. Först var det sång, musik och dans vid Böle skola. Vädrets makter var med oss så vi kunde fira examen utomhus. Böle skola är en mycket bra skola och det märks att både barn och personal trivs. Lärarna bjöd på en underhållade föreställning som inte riktigt gör sig på den här bilden, men vi skrattade gott!

Efter avslutningen fikade vi med mina föräldrar med respektive på Skogsgården. Sen åkte vi hem och tog det lungt en stund. Jag passade på att ta en promenad eftersom jag visste att det vankandes mer fika på kvällen. Barnens kusin Minna gick ut nian och bjöd på riktigt gott fika. Nästa år är det vår tur att ta över det traditionella examensfikat för släkten och de har satt ribban högt. Det här fikabordet blir svårt att toppa:

Mums! Fler examensbilder hittar ni på fotobloggen.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela