jeanytt

Första semesterveckan har gått...

Publicerad 2012-07-02 15:10:03 i

.. i rasande fart. Solguden har lyst med sin frånvaro så jag har istället ägnat tiden till att komma i kapp här hemma. Har rensat trädgårdslandet, målat utemöbler, oljat broar och städat och röjt inne. Skönt. Nu är jag redo för sol och bad! Bara solen och värmen vill komma någongång...
 
Lite socialt umgänge har jag i och för sig också hunnit med på min lediga vecka. Alltid lika trevligt att träffa vänner. Det blir allt för sällan när man jobbar heltid, måste försöka ändra på det.
 
Fick tips av en kompis om en bra tränings- och matblogg som jag vill dela med mig av: http://se.worldofshape.se/blog/stefan/
 
Har lovat mig själv att försöka hålla igång hela sommaren och sakta men säkert minska på midjemåttet. Målet är att komma tillbaka till min vikt innan barnen. Har tre kilo kvar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela