jeanytt

Jul i dagarna tre

Publicerad 2012-12-27 11:26:00 i Familj

Så där ja, nu är julen över för den här gången. Vi har tradionsenligt firat den i många dagar. I år var vi hemma hos oss. Johans familj var här på uppesittarkvällen, min familj på julafton och på juldagen kom min kusin Erika på besök med sin familj. Sen har vi också hunnit med mellandagsrea och middagar hos far- och morföräldrar. Det har varit en bra jul med god mat och trevligt sällskap. Barnen har fått träffa alla sina kusiner och är förståss helnöjda! Jag är också nöjd, men lite trött. Det har ännu inte funnit tid till en ordentlig vila vilket jag har längtat efter. Men till helgen kanske.. jag har ett par böcker som ligger och väntar på mig. Vi verkar i all fall ha varit väldigt snälla under 2012, för de två tomtenissarna som kom förbi på julaftonen hade många fina paket med sig. En kaffemaskin till mig, en radiostyrd bil till Theo, en jacka till Johan och en megastor saccosäck till Ida... med mera. God fortsättning på er! Vill ni se vår jul i bilder hittar ni dessa på min fotoblogg

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-12-27 15:25:49

Ser framemot gott kaffe vid nästa besök! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela