jeanytt

Snart fryser helvetet

Publicerad 2011-02-17 17:55:24 i

Jag tycker egentligen inte att man ska klaga på vädret eftersom jag är av åsikten att det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder. Men nu har till och med jag börjat misströsta över vår kalla vinter. Senaste veckan har det varit extremt kallt. Man kan ju inte göra någon rolig utomhusaktivitet när det är närmare 30 minusgrader ute. Bilen måste gullas igång och det tar hundra år att få på sig alla kläder innan man kommer sig iväg på morgonarna. Om bilen alls startar... i vinter har jag blivit en fena på att starta med startkablar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela