jeanytt

Bra saker börjar på B

Publicerad 2011-02-17 18:02:24 i

Badhus och bibilotek det är grejer det! I helgen var vi och badade, varm och skönt och lika roligt för hela familjen. Dessutom kostar det knappt nått. De flesta roliga saker man vill göra med sina barn är rätt så dyra, men badhus är ett bra undantag som jag vill hylla! En annan bra grej som jag och mina barn tycker om att göra- är att gå på bibblan. Man får välja hur många böcker man vill och det enda kravet är att man ska hålla koll på när de ska lämnas tillbaka. Nattningarna är bra mycket trevligare när man slipper läsa samma bok för femhundraelfte gången i ordningen... Jag har för länge sedan gett upp alla försök med att vara med i bokklubbar och insett att bibblan det är grejer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela