jeanytt

Teknikens underbara värld

Publicerad 2010-02-06 12:45:48 i

Vår bärbara dator fick bli stationär när skärmen gav upp. Tack vare Johans bror som hade en dataskärm att låna ut lever vår dator vidare på nåder... men den är seg så nått fel är det på den. Vår hemtelefon är också knäpp, den har bara funkat från och till under veckan trots att vi felanmält. Om vi också lägger till att vår endast ett år gammla torktumlare lade av i veckan... och att jag tvättade min stegräknare i tvättmaskinen... Då inser ni att i veckan har jag och tekniken inte triktigt varit överens.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela