jeanytt

Fredagsmys på Ikea

Publicerad 2010-02-06 12:53:31 i

I går åkte jag och min kompis Camilla till Ikea. Shoppingen var faktiskt inte prioriterad denna vända utan jag såg mest fram emot att få chans att surra med min vän en hel dag vilket vi gjorde!. Vi pratade... och pratade och pratade.... Ikea i Haparanda en fredagskväll var faktiskt lungt och skönt och riktigt mysigt. En del smått och gott till hemmet blev förståss också inhandlat. Så idag har jag städad och packat upp. Ida-Therese hade turen att få gå över till granntjejen. Hennes skidskola blev nämligen än en gång inställd idag på grund av att det är för kallt ute. Vi håller nu tummarna för att det kanske kan bli av i morgon... I morgon eftermiddag ska vi ha släktkalas för Theo. Lillemannen blir ju hela 1 år på måndag! Tänk vad tiden går fort...

Kommentarer

Postat av: Ammi

Publicerad 2010-02-06 15:29:32

Stort grattis till lillkillen!!!!

Oj vad tiden går ;)

Kram

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-02-07 06:16:47

Åh, vad roligt för dig, den där tiden behövs verkligen! Hoppas att Theo får en underbar födelsedag, synd att man inte kan närvara! Hälsa alla!

Postat av: Annethe

Publicerad 2010-02-08 19:40:16

Jag skulle kunna offra min högra arm för att få tid till att åka på IKEA, min älskade make har lovat i flera års tid att vi ska åka men.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela