jeanytt

Fattigare- men bättre rustad

Publicerad 2009-11-05 22:56:21 i

Idag var jag och lagade min tand som jag bitit sönder och är nu x kronor fattigare men med hel tand. Att gå till tandläkaren är ingen favoritsysselsättning med dagens tandläkare var ovanligt försiktig vilket jag var glad över. Under tiden jag var hos tandläkaren var Ida på dagis och Theo "jobbade" med morfar, vilket betydde att han sov i morfars famn till morfars stora glädje. Tandläkaren ville föresten att jag skulle kolla upp mina tänder och göra en ordentlig undersökning. Men vet ni vad det kostar? .... det tar vi ett annat år. I stället köpte jag mig en ny vinterjacka eftersom min gamla är just gammal och nött. Den nya är svart, halvlång och jättefin! Så nu är jag rustad för vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela