jeanytt

Datorproblem, middagar, Magma och peppkaksbak

Publicerad 2009-11-22 20:07:07 i

Vår dator har kraschat och måste formateras så därför kan det bli lite mindre aktivitet på min blogg ett tag. Veckan som gått har i alla fall varit mycket bra. Lugn vecka, med en intensiv helg som avslutning.

På fredag bjöd vi min pappa Leif med familj på födelsdagsmiddag. Han fyller år först på måndag den 23 november så jag får passa på att gratta honom igen här och nu! Grattis!



Lördag åkte jag och barnen till Luleå. Vi var på nätverket Magmas prisutdelning. Årets Magmakvinna 2009 är Ulrica Åström, projektledare på Röda korsets byrå för diskriminering.
Efter prisutdelningen åt vi middag hemma hos en god vän som tyvärr ska flytta från Norrbotten. Naila jag kommer att sakna dig, men lovar att hälsa på!


Idag söndag har farmor haft det årliga pepparkaksbaket för barnbarnen. Trevligt och gott!

Kommentarer

Postat av: henrik/sofie

Publicerad 2009-11-24 11:35:54

Hoppas ni bakot till oss också :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela