jeanytt

Sommarlov

Publicerad 2009-06-16 14:12:05 i

Nu har Ida-Therese sommarlov och redan första dagen kom tjatet om kompisar. Eftersom det var trist väder i går så åkte vi iväg till leklandet Nimbus på Pite havsbad på eftermiddagen. Med oss var en annan hemmamamma och hennes barn. Att Ida gillar Nimbus har jag ju vetat ett tag men för mig var det faktiskt första gången jag var där (Jag måste vara enda mamman i Piteå som inte hittat dit innan.. ) men till och med jag tyckte att det var toppen! 
Gott om utrymme att springa av sig på och bra översikt för föräldrarna. Kanske i dyraste laget men ändå... Kan varmt rekomenderas. I dag är vi däremot bara hemma. Min lillasyster Nicole är också här. Det är skönt att vara hemma ibland också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela