jeanytt

Nya bilder på fotobloggen

Publicerad 2009-06-07 22:27:39 i

Johan är hemma -Yieppi! Jag säger då det, att vara ensamstående med två barn det vill jag då verkligen inte vara. Livet är både lättare och roligare när man delar på familjelivet! Jag och Johan sov i skift nästan hela helgen, så fort en av oss vaknade så gick den andra och la sig (Johan hade jetleg och jag var bara trött...zzzz). Nåja lite familjmys har vi också hunnit med!  
Theo (som blir fyra månader i morgon) har föresten provat majspuré för första gången i helgen och han verkade tycka att det var gott!
På tal om mina underbara barn så finns det nya bilder på dem på fotobloggen som är tagna av deras kusin Henke.  Han har ett rätt så nykläckt fotointresse men har blivit jätteduktig på nolltid. Jag är imponerad! Kolla in bilder på min fotoblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela