jeanytt

Hemlängtan

Publicerad 2009-06-02 10:28:05 i

Jag pratade med Johan i morse och han hade grym hemlängtan.Jag förstår honom, två veckor är lång tid att vara ifrån sina barn. Han började också misströsta när det gällde jakten, för med bara en jaktdag kvar så hade han ännu inte fått se någon björn. Två andra killar hade däremot fått skjuta två björnar var. Han jämförde det med att det var som om man skulle åka två veckor till en kanarieö och få regn hela tiden, trots att solen sken på andra sidan berget... Jag håller tummarna för att det går vägen den sista jaktdagen!    

Kommentarer

Postat av: syster yster

Publicerad 2009-06-03 03:21:25

Håller tummarna med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela