jeanytt

Inte bara solsken...

Publicerad 2009-08-07 18:17:33 i

Idag var det någon som sa att jag verkade ha ett sånt lätt och roligt liv! Den personen läser min blogg och här kan man nog tro att allt är på topp jämt. Vissa dagar är så men naturligtvis är det bara halva sanningen. Mitt hemmaliv med barnen är inte bara solsken om ni trodde det... I natt till exempel så hade min lilla son ont någonstans (magen eller tänder?) och skrek halva natten. Själv har jag knappt sovit en blund och därför varit mer eller mindre i koma hela dagen. Det är sånna här dagar jag önskar att jag hade en sambo som kunde vara hemma lite mer, men är det högsäsong på jobbet så är det... Men jag är glad över att jag har turen att ha så fina vänner runt mig som hjälper mig när det kniper- Tack för att ni finns! En annan person som också läser min blogg sa att jag var så trött för att jag ränner runt rätt mycket. Men som jag ser det är ju precis tvärtom. Är jag borta kan jag tro mig att vila lite- är jag hemma ser jag bara jobb, jobb och jobb.

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2009-08-07 22:17:19

Jo så är det. Att bara vara hemma själva gör åtminstonde mitt större troll bara mer mammig och klängig. Åker vi bort eller har besök tror han sig mer och jag kan fokusera på lillan. För har man två så kan man inte sova middag ändå utan man kan hellre koppla av om man är nånstans där killen roar sig utan mig som lekkompis.

Postat av: Y

Publicerad 2009-08-08 19:45:24

Sen är det ju så att man kanske inte skriver ner jämmt hur trött o sliten man är. Livet är ingen dans men varje dag har ju en guldstund. KRAM i värmen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela