jeanytt

Hemmahäng, 4-års kalas och nolia

Publicerad 2009-08-04 22:58:41 i

De sista dagarna har vi mest varit hemma vilket har varit skönt. Det är så sant som man säger "borta bra men hemma bäst". Men lite annat har också hänt. Min lillasyster Nicole har hunnit fylla 4 år! STORT GRATTIS!!! Tjejerna bjöd föresten på en dansshow den kvällen och bilder på det finns på fotobloggen.
Sen har vi också varit ner en sväng hela familjen till Nolia i Umeå. Året pryl var helt klart spikmattan, men ännu är jag ingen ägare av en. Jag är inte övertygad om att något som ser ut som ett tortyrredskap skulle kunna vara skönt?! 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-05 13:24:30

Du tar så otroligt mkt snygga kort! Visst är det kul med en systemkamera så det blir extra fina kort. Kram kram

Postat av: Carin

Publicerad 2009-08-05 17:53:26

Ha, ha Jeanette ... ser ju ut som två små blivande cheerdansare. Det gillar jag! ;-)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-05 19:52:25

Vi har en spikmatta och den är superskön. Riktigt avslappnande! Värd varenda krona. Ha det så bra! Kram Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela